مامان خانما کرم ترک بارداری چی استفاده میکنید

۸ پاسخ

روغن نارگیل

بیو اویل میزنم

روغن شترمرغ زدم هم بارداری اولم هم الان ماه اخر ترک خورد ولی چندتا

پوست خودتون خیلی مهمه ،من سر بارداری اولم هیچی استفاده نکردم یه ترک هم ندارم
ولی شنیدم روغن زیتون خیلی خوبه

البته همه چی به ژنتیک ربط داره

من این دوتارو

تصویر

ماستلا جز بهترين هاست منم استفاده ميكنم خودم خوبه ولي صد درصد نيست چون ژنتيك خيلي مهمه

ببین کلا برای ترک بنظرم رژودرم خوبه زخم ترک رو زود از بین میره حالا خارجی نمیدونم اگر کسی سراغ داره بگه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تمناوایلیا🩷🩵 مامان تمناوایلیا🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختری وپسته 🩵 مامان دختری وپسته 🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری