برای ترک بارداری چی استفاده کردین ؟
کرم یا روغن گیاهی 🙃

۳ پاسخ

من روغن زیتون میزنم

هرروغنی واقعا اکیه فقط باید یکسره چرب نکهداری

روغن زیتون یاروغن نارگیل یا جفتش باهم بصرفه و خوب‌
کرم ماستلاهست حدود ۵تومنه اگ میخای هزینه‌کنی

سوال های مرتبط

مامان تمناوایلیا🩷🩵 مامان تمناوایلیا🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان اقا لوبیا مامان اقا لوبیا هفته بیست‌ویکم بارداری