۵ پاسخ

من دادم ۸ماهش بود هرموقع باشه میدم خیلی مقویه ولی کم سعی کن بدی

اره بده بهش هم استخون پر میکنه هم وزندهی داره

آره خیلی ام خوبه که

چرب نباشه از ابش بهش بده

بهش بده من برنج نیم دونه درست میکنم کنارش بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان پسته🌼🐨 مامان پسته🌼🐨 ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی