۶ پاسخ

من بی حسی از کمر داشتم که درد نکشم بعدش فقط در حد نیم ساعت درد پریودی داشتم و خوب شد

اخرین بار کی سونو دادی؟

سلام عزیزم منکه استراحت مطلقم وشیاف میزارم هرازگاهی اینجورمیشم طبیعیه

برای من فقط با استراحت و شیاف

من تا چند روز طول کشید نگران نباش استراحت کن شیاف تو بزار خوب میشی

با استراحت شیاف عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهلا خانم 🩷 مامان مهلا خانم 🩷 ۲ ماهگی