مامانای سرکلاژی برای رفع یبوستتون چیکار میکردین😐😑

۹ پاسخ

سیب پخته هم شنیدم ناشتا بخورین خیلی خوبه

باید ببینی چی بهت میادمن از وقتی روزی یه دونه سیب باپوست میخورم یبوست خیلی کم شدم.وقتی هم که ببینیم یبوست شد فورا۵تاآلوبخارابایه لیوان آب میزارم آروم بجشوشه آبش که نصف شدمیخورم.سبزی هم جدیدن میخورم خیلی خوبه تاثیرداره.من از ترس یبوست میترسیدم برم دسشویی گریه میکردم باورکن.الان خداروشکر با این کارایی که گفتم خوبم

الو رو صبح به صبح ده عدد خیس کن ناشتا بخور برای من هیچ دارویی جواب نداد جز الو

ببین تو بارداری کلا نباید یبوست بشی دکتر به من پودر اسفرزه داد از داروخانه گرفتم روزی یدونه ساشه میریزم تو آب یک ربع بعد میخورم عالیه

شربت

من که الان ۴ روزه عمل کردم دارم از یبوست میمیرم انقدر درد دارم هر کاری هم میکنم نمیاد میترسم بخیه هام باز شه

آلو خشکه بخور👌🏻

ده روز اول که ملین خوردم الانم هر از گاهی میخورم

من دیگه ول میکنم تاخودش بیاد😂

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آراد ،دلارآم مامان آراد ،دلارآم هفته سی‌ام بارداری
مامان مهلا خانم 🩷 مامان مهلا خانم 🩷 ۲ ماهگی
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سرکلاژی💗 مامان سرکلاژی💗 هفته بیست‌وسوم بارداری