مامانای سرکلاژی سرویکستون انتی چندبود؟آنومالی چندشد؟

۸ پاسخ

❌❌❌سرکلاژ❌❌❌

مامانای سرکلاژی یک گروه روبیکا داریم خواستید در کنار ما باشید به این آیدی در روبیکا پیام بدین
@mel4918

ان تی ۳۴
انو مالی ۲۵
دیگه سرکلاژ کردن

انتی 30 آنومالی سرکلاژ بودم 25

انتی ۳۴ بودم انومالی ۲۷

انتی۴۴
انومالی۴۰
بیست یک هفته۱۲👽

من خودم با طول ۲۳اورژانسی سرکلاژ شدم🥲خیلی استرسی شدم از اون به بعد

مگه بعد سرکلاژ طول سرویکس بیشتر میشه؟من شنیدم تاثیری نداره روی طولش

سلام عزیزم من ان تی ۳۴ بود رفتم سرکلاژ
بعد از دیشب کمردرد بودم امروز رفتم پیش دکترم سونو واژینال کرد و شکمی
خداروشکر همه چیز خوب بود سرویکس هم شده بود ۳۸

سوال های مرتبط

مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان سیناوهلنا مامان سیناوهلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی ها مامان نی نی ها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی