❌❌❌سرکلاژ❌❌❌
مامانای سرکلاژی یک گروه روبیکا داریم خواستید در کنار ما باشید به این آیدی در روبیکا پیام بدین
@mel4918
ان تی ۳۴
انو مالی ۲۵
دیگه سرکلاژ کردن
انتی 30 آنومالی سرکلاژ بودم 25
انتی ۳۴ بودم انومالی ۲۷
انتی۴۴
انومالی۴۰
بیست یک هفته۱۲👽
من خودم با طول ۲۳اورژانسی سرکلاژ شدم🥲خیلی استرسی شدم از اون به بعد
مگه بعد سرکلاژ طول سرویکس بیشتر میشه؟من شنیدم تاثیری نداره روی طولش
سلام عزیزم من ان تی ۳۴ بود رفتم سرکلاژ
بعد از دیشب کمردرد بودم امروز رفتم پیش دکترم سونو واژینال کرد و شکمی
خداروشکر همه چیز خوب بود سرویکس هم شده بود ۳۸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.