سلام خانما این تب داره یعنی دخترم؟؟

تصویر
۷ پاسخ

پسرمنم دوروز پیش واکسن زد همینطوری بود همش تب میکرد همش تبشوچک کن و پاراکیدبده ودست وصورتشو بااب ولرم بشور خشک نکن

واکسن زدی؟

اره یکم دستمال نم دار کن با اب بزن ب بدنش پاشویه کن بهش پاراکید‌بده لباس تنش نکن خونرم زیاد گرم نکن روشم پتو ی پتوی نازک نازک بنداز یا لباس خیلی نازک تنش کن ولی حواستم باشه سرما نخوره

حرارت بدنش کمی بالاست .تب از 38به بالاعه

فک کنم تبه بدنش داغه؟

بهش پاراکید بده تا کنترل بشه

اره دیگه نزدیکه ۳۸

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی
مامان رقیه🩷 مامان رقیه🩷 ۸ ماهگی
مامان الف{مهوا}💓👶 مامان الف{مهوا}💓👶 ۱ سالگی