این یعنی تب داره؟

تصویر
۶ پاسخ

خفیف

اره شروع تب

اگه زیربغل گرفتین نیم درجه باید اضافه کنین یعنی ۳۸
نمیشه بگی تب ولی خب مرزه دیگه

سلام عزيزم شروع تب هست بالا 37 درجه تب حساب میشه رو مرز 38 رفت باید کنترل بشه

شروع تبه عزیزم

یکمی انگار اره

سوال های مرتبط

مامان الف{مهوا}💓👶 مامان الف{مهوا}💓👶 ۱ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۹ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۴ ماهگی