36.5 تا 37.5 دمای طبیعی بدن نوزاده
این تب سنج ها رو دکتر گفت باید به علاوه نیم بکنی بالای ۳۷/۵ تب محسوب میشه
یعنی الان دمای بدن پسرت ۳۷/۵در واقع که روی مرز بین دمای عادی و تب یک ساعت بعد دوباره بگیر
الان پاشویه بده با دستمال نم دار و آب ولرم یک ساعت بعد دوباره بگیر
۳۸ به بالا تبه
نه عزیزم بنظرم ۳۸ تب مراقب باشی
37 که تب نیس
معلولا اینمواقع یعنی احتمال تب هست ولی الان تب ندارم یک ساعت دیگ دوباره بگیر ازش
نه ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.