این یعنی تب داره و بالاست؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

خطاست

عزیزم این درجه ها فارنهایت و متقابلا سانتی گراد نوشته شده

تصویر

واسه منم همینطوری شده بلد نیسم درسش کنم

ن عزیزم اشتباهه
همون دکمه رو چند ثانیه نگه داری میره روی سانتی گراد

دکمشو نگه دارین یا چند بار بزنین اجحتمالا درییت بشه

این فرمولشه(f_۳۲)×۵÷۹ تب دختر شما ۳۶ و ۹دهمه این به سانتی گراد نزده احتمالا دست کاریش کردین

نه عزیزم تب نیست چون دماسنج رو فرانهایت هستش از عدد صد فارنهایت تبه
دکمه رو نگهدار چندبار بره رو سانتی گراد

تب ب چهل برسه تشنج میکنن دور از جون بچه هامون باشع

36یا 37تب نیست 37ب بالا تبع

ن اشتباه گرفتی دوباره بگیر

سوال های مرتبط

مامان رقیه🩷 مامان رقیه🩷 ۸ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱ سالگی
مامان آرشام مامان آرشام ۱ سالگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی
مامان ضُحیٰ مامان ضُحیٰ ۱۱ ماهگی