توی ۷ هفته ضربان قلب ۱۵۲ دختره یاپسر

۸ پاسخ

ضربان هیچ ربطی نداره من ضربان قلب بچم ۱۸۰ بود پسره
درصورتی ک میگن زیر ۱۴۰ پسره
همش چرته

تا سنو ان تی ضربان قلب بالا پاین میشه .عزیزم اگه تا ان تی 152باشه یا بالاتر مطمن باش پسره.

ممنونم عزیزم

۱۷ هفته ۵ روز هستم دیروز رفتم گفت فت ۱۳۰ تا هست

شنبه میرم آنومالی

بی ربطه این چیزا
مبارکه

معمولا تو انتی احتمال میدن ولی به من ندادن

من تو ۱۰هفته بودم ۱۴۰بود تاحالا نفهمیدم جنسیت چیه ؟ولی میگن ضربان قلب هم ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد