برای غربالگری چه هفته ای دقیق تره انجام بدم؟

۶ پاسخ

۱۲ هفته

البته منظورم غربالگری اول هست

تایم انتی رو با تاریخ اخرین پریودتون تنظیم میکنین؟

هرچی سنش بیشتر باشه جنسیتش دقیق تره

فرقی نداره مگر اینکه حتمی بخوای جنسیتو بدونی من همون اول یازده هفتگی رفتم

از ۱۲ هفته بهترین زمانه

سوال های مرتبط

مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری