سلام خانما تووهفته من وزن بچه ۲۴۰۰ خوبه

۸ پاسخ

خوبه. من دیروز رفتم ۲۸۰۰ بود. تا ۳۹ به ۳ میرسونیمشون

نرماله
ی مقدار شیرینی جات بخور وزن بگیره

کمه یکم

۲۰۰ گرم کمه تا چهل هفته میرسه به ۳ کیلو

من ۳۸هفته و چن روزمه بچم ۲۸۰۰

تو هفته ی شما نرمال ترین حالت ۲۴۰۰ هستش

عالیه عزیزم تا ۳۹ هفته میشه ۳ کیلو وخورده ای

نرمالش ۲۶۰۰ هستش ولی نینی منم اندازه شما بود الان ک ۳۸ هفته شدم سه کیلوعه

سوال های مرتبط

مامان محیا 🩷🎀 مامان محیا 🩷🎀 ۱۱ ماهگی
مامان مامان مهرسام مامان مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد