۵ پاسخ

رحمتو گرم نگه دار

منم اینجورم🥴

میگن بخاطره بزرگ شدن رحمه و طبیعیه البته اگ دردش قابل تحمل باشه برات

عادیه عزیزم فقط استراحت کن کامل امروز تا خوب بشی

عزیزم دردت مثل پریودیه؟ یا انقباض داری؟

سوال های مرتبط

مامان 🐣💙🩵🐣 مامان 🐣💙🩵🐣 هفته بیست‌وششم بارداری