وزن بچه تو هفته من ۲۳۰۰خوبه؟؟

۵ پاسخ

فکر کنم کمه عزیزم پودر لیدی میل بخور مولتی ویتامین هم اگه دکترت اجازه میده هر روز فکر کنم بتونی بخوری و تخم مرغ آب پز و بستنی و کباب و آجیل زیاد بخور خیلی تاثیر داره

کمه

کمه عزیزم

فکر کنم یه کوچولو کمه البت نظر دکترت مهمه
بستنی و آجیل و این چیزا رو بخور تا ۳۸ هفته از ۲ و نیم بیشتر بشه

کمه ....

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۱۳ ماهگی
مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۹ ماهگی