سلام واکسن یسالگی سخته؟

۱ پاسخ

ن اصلا راحت‌ترین واکسن ولی درعوضش ۱۸ماهکی سخته🤢

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۵ ماهگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان اوکتای مامان اوکتای ۱ سالگی
مامان 💗🌸نیکا🌸💗 مامان 💗🌸نیکا🌸💗 ۱ سالگی
مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی