خانما سونو انتی رو بهداشت هم بنویسه اوکیه؟

۴ پاسخ

نیاز نیست بری سونو گرافی بگی سونو انتی میخوام انجام میدن برات چون آزاده بعد میتونی ببری نشون دکتر یا ماما بدی

ازاده فرقی ندارن ..متخصص بری باید ی ویزیتم پرداخت کنی😶‍🌫️

ان تی ازاده

کلا ان تی و آنومالی آزاد هر کی بنویسه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان ☀️⭐MEHRAD،⭐☀️ مامان ☀️⭐MEHRAD،⭐☀️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تیانا👼🌸 مامان تیانا👼🌸 ۴ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری