دوستان طرف شما نوک گیری مووکوتاهی مو چقدره ؟!

۱ پاسخ

کوتاهی ک بستگی داره از سیصد هست فکر کنم موخوره گیریو من دوسال پیش فکر کنم یا سیصد بود رفتم یا پونصد فکر کنم پونصد بود ولی دقیق یادم نیس

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام ۴ سالگی
مامان سیما مامان سیما ۴ سالگی
مامان راحیل مامان راحیل ۵ سالگی
مامان سامیارجونم مامان سامیارجونم ۴ سالگی