سلام از کی غذا کمکی شروع میکنین

۴ پاسخ

من دکترش گفته شرو کردم چهار ماه و نیمشه

من از دیروز دکتر گفت دارم میدم

ب من گفت 6ماه ک تموم شد اوردی واکسن 6ماهگیش زدی بعد شروع کن

من پایان ۵ماهگی شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان aren🐼 مامان aren🐼 ۱۱ ماهگی
مامان رونیا و روژینا مامان رونیا و روژینا ۹ ماهگی
مامان ارغوان 💜 مامان ارغوان 💜 ۱ سالگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۱۷ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی