کیا میخوان اسم دخترشونو ماهلین بزارن؟💗👼🏻

۱۰ پاسخ

آیلین و ماهلین خیلی خز شدنه ولی اگه دوستش داری حتما بذار بعدا نمونه تو دلت مثلا خودم اسم پسرم رو لیام نذاشتم با اینکه خیلی دوستش داشتم دو ساله پشیمونم

ماهلین خییییلی زیاد شده .دیگ خیلی تکراریه

چرا تا یه اسم ترند میشه همه میزارن اینهمه اسم..شمام انتخابت ماهلین هسش...مبارک باشه🌹💞

من😁😁

من😍❤️

من یکی از اسمای انتخابیمه

من اسم ماهلین رو خیلی دوست دارم از روز اول هم تنها انتخابم ماهلین

من دختر اول ماهلینه اسم دومی رو نمیدونم

من در نظر داشتم دختر شد جوجم اسمشو بزارم ماهلین.ولی پسر شد🥰

من بین ماهلین و آیلین موندم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🌙🌸 مامان نی نی🌙🌸 ۶ ماهگی
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۶ ماهگی
مامان Mahlin مامان Mahlin ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان اِلین مامان اِلین ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی