خانما اسم ماهلین قشنگه ؟

۱۲ پاسخ

قشنگه ولی یه مدت همش اسم ماهلین به گوشم میخوره انگار تکراری شده بازم سلیقه‌ایه

خيلي زياد شده

قشنگ صدا نمیشه.ما داریم پیرزنا میگن مالین

آره. منم ماهلین انتخابمه

بله قشنگه

چه اسم قشنگی

بله من میخواستم بزارم یکی از فامیلای دور که ازش بدم میاد گذاشت روی دخترش دیگه نمیزارم

خیلیییی من عاشق این اسم هستم ولی پسرم ودخترم اسماشون سونیا وسامیار هستش نمیشه بزارم اینو ماهلین

اره من بچه عموم دوماهشه اسمشو گذاشتم ماهلین

خیلی

ارع قشنگه منم می‌خوام اگه دختر بشه ماهلین بزارم

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین🐣 مامان ماهلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری