بچها اسم دخترم و گذاشتم ماهلین قشنگه؟🥰

۱۰ پاسخ

اگر هنوز قطعی نشده نزار.
ه وسطش رو تلفظ نمیکنن و قشنگ نمیشه.

ی اسمی بزار نشه بد صداش کنی.مالین میگن بقیه

منم انشاالله به خیروخوشی بدنیا بیاد میخوام بزارم ماهلین

اوهوم قشنگه منم میخام بزارم ماهلین🩷

اره عزیزم خیلی قشنگه..اسم بجه خواهرم ماهلین هستش.خیلیم نازه

خبلی زیبا

نامدار باشه عزیزم خیلی هم زیباست🥰🥰🥰🥰

خیلی قشنگه گلم منم میخواستم اسم دخترم اولش بزارم ماهلین منتها دیدم خیلی زیادشده 🥰

اره بسی زیبا

بسلامتی عزیزم
به دلخوش صداش بزنین و تو بغل بگیریش

اره عزیزم
خوشنام باشه😘

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌ودوم بارداری
بابای ماهلین بابای ماهلین ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان مورچه مامان مورچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌وهشتم بارداری