اسم‌ ماهلین‌ قشنگه‌ یانه‌

۶ پاسخ

اسم خوبیه ولی ه وسطش خوب تلفظ نمیشه.

اسم قشنگی نیست به نظر من ، این همه اسم قشنگ !!!!

ه وسطش تلفظ نمیشه و قشنگ نمیشه

ماهلین مثل اسم مهناز میمونه الان همه میذارن بعدا زود از مد میوفته . قبلا اسم همه دخترا مهناز و پریناز بود الان خز شده اونم بعدا اینطوری میشه

قشنگه
ولی خیلی فراوانی داره
تکراری شده

من ۲۰ هفته باردارم چی بخورم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان مورچه مامان مورچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۴ ماهگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین ودلوین💖 مامان ماهلین ودلوین💖 ۲ سالگی
مامان نخود💗💗لاوین مامان نخود💗💗لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری