۲ پاسخ

عزیزم من تا ۵ روز دادم

من تا خلط و سرفه قطع میشه میدادم ادامه نمیخواد بدی بیشتر ولی بزار کانلدقطع بشع

سوال های مرتبط

مامان باران و برفین مامان باران و برفین ۵ سالگی