خانما ب بچه هاتون سرلاک میدین?

۶ پاسخ

نه نمیدم

اره من میدادم تا ماه پیش ولی دیکه ابن ماه براش به جای سرلاک سویق گرفتم . سویق بهتره

من هنوزندادم دلمم نمی‌خوادبدم تموم سعمومیکنم ندم

بعله عزیزم میدم

آره میدم

نه نمیدم

سوال های مرتبط

مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۰ ماهگی