۱۰ پاسخ

خانما سونوگرافی انتی همون مال سلامت بچه درسته

انتی بهترین تایمش ۱۲ هفته و ۳ الی ۴ روزه
و هزینش ۱۸۰۰ جدا از آزمایشش ک شد بیمارستان ۵۸۰ حدودا فکنم

من ۱۲هفته و ۶ روز رفتم .و انتی آزاده به من که بیمه تامین اجتماعی دارم گفتن با بیمه نیست.سونو یک و دویست آزمایش هم یک‌و دویست

دکترم ب من گف ۱۲هفته برم هزینشم پول سونو آزاد میشه ۱۸۰۰ پول آزمایشش ۱۱۰۰

من ۱۲ هفته و ۲روز رفتم
سونو ۱۸۰۰ گرفت ک خیلی راضی بودم عکس های ۲بعدی خوبی گرفته
ازمایش هم ۱۱۰۰

از 12هفته ب بعد مال من ازاد سونو شد950ازمایش1110

من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم و هزینه ی سونو ۲۹۰۰ شد

سونو انتی ۱ تومن و بهترین تایم ۱۲ هفته هست

ان تی ب من گفت ۱۲ هفته یعنی بشه ۳ ماهت

هزینش،۴۵۰

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۲ ماهگی
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری