میگم بچها من خیلی خارش واژن دارم چکار کنم😫

۵ پاسخ

منم خارش واژن داشتم رفتم دکتر ژله شست وشوی واژن ویک پماد تریامسیون داد

حتما برو دکتر

باید پماداستفاده کنی.دکترت باید بنویسه

فکر کنم عفونت داری گلم باید به دکترت مراجعه کنی

عفونت داری احتمالا ترشحات نداری

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان آیمان سایمان مامان آیمان سایمان ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا🧿 مامان معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری