۵ پاسخ

من جوانه گندم با شیر میخورم دکتر هم گفتم گفت اشکالی نداره

جوانه های خام بهتره نخوری

شیر بخور مرتب برا استخوناش خیلی خوبه

مفیدم هست

اگر ارگانیک باشه فکر نمیکنم ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو🩵 مامان آرسام کوچولو🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسام مامان حسام هفته بیست‌وهشتم بارداری