شیشه شیرحتما باید بگیریم؟

۴ پاسخ

من یه بی بی لند محض اطمینان خریدم اما گرون نخریدم چون نمیدم

لازمه دیگه،یوقت میتونی شیر خودتم بدوشی تو شیشه بدی

یدونه سایز کوچیک بگیر ک داشته باشی
،بعدا اگر دیدی لازمه هم مارک خوب هم سایزلازمو میگیری

ممکنه الان بزرگ یا گرون بگیری و هیچوقت بدردت نخوره

اگه قصد دادن شیر خودتو داری نمیخواد خیلی گرون بخری
برای آب دادن و مابقی مایعات تو ۶ ماهگی خوبه به کار میاد

سوال های مرتبط

مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری