ضربان قلب پسرهاتون توی انتی چند‌بود؟

۲۳ پاسخ

من تازه رفتم انتی ضربان قلب168بود قطعی نگفت جنسیت گفت احتمالا پسر
سونو اولیه هم178بود

کجانوشته ضربان قلبشونو؟

۱۴۹ بود

۱۴۰.

واسه من ۱۵۵و۱۵۶بودفعلانمیدونم جنسیت و

من سونو اولیه ۱۸۲ و ۱۷۹ بود بخاطر استرسم

۱۷۳بود

مال من ۱۷۵ بود و پسر هیچ ربطی نداره

ضربان قلب ربطی به جنسیت نداره.واسه من۱۶۹بود

۱۶۰ بود

168دختر

من ۱۵۹ بود

۱۴۰ احتمال دخملیه

دختر بزرگم‌۱۷۰ دختر کوچیکم ۱۴۰،به جنسیت نیست بخدا

164بود

من فردا شب نوبت دارم

پسرم ۱۴۰ دخترم ۱۵۰

۱۷۰بود

من تو سونوی قلب ضربان قلب بچم ۱۲۱بود ولی تو انتی۱۶۲بود هنوز دقیق نمیدونم جنسیتش چیه ولی بقیه از رو عکس سونوم میگن دختره

1۷۰بود

168عزیزم

۱۴۵بود

۱۶۲ بود

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس و🩵🩵 مامان نفس و🩵🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری