خانما ضربان قلب جنین ۱۵۵ و انتی ۱.۵خوبه؟

۶ پاسخ

عالیه

اره عزیزمم

خداروشکر خوبه عزیزم

عالیه

خوبه خدا رو شکر ان تی بالای 2.5 ریسک داره

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آسنا مامان آسنا هفته سی‌ام بارداری
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری