خانما سونو ان تی تعین جنسیت میکنید ضربان قلب ۱۵۵

تصویر
۸ پاسخ

پسره بنظرم

پسرهههه

ضربان قلب بالا میگن دختره و ضربان قلب کمتر پسر… ضربان دخترم ۱۷۰ بوده … و البته انشالله هر چی خودت دوست داری باشه🥹

دختره

پسره فک کنم

مگه کساییکه اینجاین تخصص خاصی دارن همشون شانسی میگن.
خود سونو گرافی چی گفت جنسیت احتمالی،رو؟؟

حس کردم پسرر

به ضربان قلب نیست

سوال های مرتبط

مامان آسنا مامان آسنا هفته سی‌ام بارداری
مامان جنین مامان جنین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلی🤰🏻🧿 مامان تودلی🤰🏻🧿 هفته بیست‌وسوم بارداری