پسره بنظرم
پسرهههه
ضربان قلب بالا میگن دختره و ضربان قلب کمتر پسر… ضربان دخترم ۱۷۰ بوده … و البته انشالله هر چی خودت دوست داری باشه🥹
دختره
پسره فک کنم
مگه کساییکه اینجاین تخصص خاصی دارن همشون شانسی میگن.
خود سونو گرافی چی گفت جنسیت احتمالی،رو؟؟
حس کردم پسرر
به ضربان قلب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.