۱۵۳دختر
برای منم ۱۵۳ بود فکر کنم نی نیم دختره
ضربان قلب اصلا ربطی به جنسیت ندارع
انتی ۱۶۴ پسر بود
میگن ضربان قلبش بالایی 150باشه دختره پایین 149باشه پسره
نی نی من ۱۵۳ بود دختره🥹🩷
عزیزم میگن انگار ربطی به ضربان قلب نداره اما من خودمحس میکنم قلب دخترا نسبت به پسرا آرومتره . نی نی منم توی ان تی ضربانش ۱۵۵ بود دخمله💕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.