۱۳ پاسخ

عالیه عالی 😍😍😍

خیلی خیلی قشنگه

خیلی شیکه👌

خیلی قشنگه ،

منم همینو انتخاب کردم برا دخترم

تصویر

منم همین رنگو میخوام بزنم اما تمش فرق داره لباسشو سفارش دادم

عزیزم منم برای تولد دخترم همین مدلو انتخاب کردم. بسیار زیبا شد

خیلییی قشنگن

سبز ماچا

اره خیلیم عالی خیلی نازه عاشق این رنگم

عالیه

سبز روشن واقعا قشنگ

وای اره من خیلی این رنگ دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان رستا🤰 مامان رستا🤰 ۱ سالگی
مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی