مامانا انار بخورم بد نیس واسم ؟؟

۲ پاسخ

هسته ش رو نخور

نه فقط زیاد نخوری یبوست میگیری

سوال های مرتبط

مامان پناه🫠 مامان پناه🫠 ۳ ماهگی
مامان اقاشاهان مامان اقاشاهان ۷ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان ایلماز مامان ایلماز ۹ ماهگی