۵ پاسخ

ماشالله عالیه

عالیه من پسرم هفته ۲۹ یه ‌کیلو بود ولی دکتر نگفت کوچیکه گفت خوبه بد نیست
هیچیم نداد گفتم بزارم تا ۳۱ هفته برم سونو کم بود لیدی میل بخرم

من پسر اولم ۳۷ هفته۳۳۰۰ بود ۲۹هفته ۱۴۰۰

انشالله ک خیره عزیزم بسپار بخدا

آره خوبه هفته ای ۲۰۰ گرم اضافه بشه ب ۳۱۰۰ میرسه انشاالله.

سوال های مرتبط

مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد