۶ پاسخ

نه اتفاقا واسه بچه هم خوبه تا یه مدت انتی بادی انفولانزا تو تنشه و باعث میشه زود سرما نخوره
واکسن فقط ویرووس کشته شده انفولانزاست

نگران نباش عوارض نداره من زدم

چیزی نمیشه ایمنی بچه ام بیشتر میشه

من نزدم چیزیش نمیشه نگران

نه عزیزم اتفاقا واسه هردوتاتون خیلی خوبه

فدات❤

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری