تپشقلب گرفتم بچم چیزیش نشه 😭

۱۱ پاسخ

به خدا توکل کن همونجور که از اول بارداری به خدا توکل میکنی قلبت اروم میشه

وای منک از صبح سرگیجه دارم

قرص پروپرانول ۱۰ بخورین

منم از خواب بیدارشدم خیلی حالم خوب بود یهو دیدم چی شده
خیلی حالم بده استرس دارم
میترسم بچم بلایی سرش نیاد طفل معصومم😭😭😭

نگران نباش عزیزم انشالله چیزی نمیشه خدا خودش مواظب خودمون و نی نی هامون باشه🙏🏻

منم تپش قلبم‌گرفتم 🥲

نترس عزیزم فقط مراکز حساس و میزنند

هیچی نمیشه نگران نباشید

نفس عمیق بکش آهنگ بزار هر کاری می‌کنی فقط استرس به خودت بچت وارد نکن خواهش میکنم مراقب بچهاتون باشید

نه عزیزم نترس

منم تپش قلب دارم میترسم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری