۹ پاسخ

بهتر شدی ؟؟رفتی ازمایش؟

ن بچه چیزیش نمیشه اما برو ازمایش برات بنویسه منم عفونت مجاری ادراری گرفتم

اگه تازگیا اینطور شدی. پیگیرش باشی چیزی نمیشه

چیزیش ک نمیشه ولی باید بری دکتر

ن بابا به بچه ربطی نداره حتمآ برو پیش دکتر بگو سوزش دارم دارو میده

برو دکتر عفونت داری احتمال زیاد کشت ادرار مینویسه برات دارو میگیری اوکی میشی

عزیزم دیگه به این سرعت هم که اتفاقی نمیفته اما آزمایش ادرار بده تا خیالت راحت بشه.

تازه اینطور شدی یا چند وقته

عفونت داری

سوال های مرتبط

مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری