۷ پاسخ

من همون هفته ها اینجوری بودم رفتم دکتر آمپول برام نوشت هفته بکبار

منم اینطوری بودم رفتم معاینه کردن امروز به خاطر کشیدگی رباط ها و جا باز کردن رحمه

عزیزم منم امروز بعد ازگریه شدید اینجوری شدم هنوز دارم این دردارو

تایم بگیر ببین منظمه یعنی چند دقیقه یکبار انقباض میگیری

نگران نباش عزیزم رحم میخواد جا باز کنه این حالت ها پیش میاد

نگران نباش منم اینطوری بودم الان خوب شدم

انقباضه فک کنم
منم داشتم دیروز رفتم ان اس تی گرفتم و نوار قلب

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری