۴ پاسخ

منم اینطورم خیلی وقته ب دکترم گفتم .انگار عادیه.من حس میکنم داره تغییر حالت میده اونجوری سفت میشه،حدود یک دقیقه در روز چندبار.بارداری قبلیمم همینطور بودم.قشنگ اون سمتی ک بچه هست سفت میشه ،سمت دیگه شله

بچه ست خودشو سفت میکنه

وای منم دقیقا خیلی سفت میشه دل دردم دارم مدام همشم شیاف میزارم و ایزوپرین میخورم استراحتم باز فایده نداره

دست بزن ب پوست شکمت ببین سرده. اگه اره پس نینی سردشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 روزهای ابتدایی تولد