منم اینطورم خیلی وقته ب دکترم گفتم .انگار عادیه.من حس میکنم داره تغییر حالت میده اونجوری سفت میشه،حدود یک دقیقه در روز چندبار.بارداری قبلیمم همینطور بودم.قشنگ اون سمتی ک بچه هست سفت میشه ،سمت دیگه شله
بچه ست خودشو سفت میکنه
وای منم دقیقا خیلی سفت میشه دل دردم دارم مدام همشم شیاف میزارم و ایزوپرین میخورم استراحتم باز فایده نداره
دست بزن ب پوست شکمت ببین سرده. اگه اره پس نینی سردشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.