دوستان زیر شکمم درد خفیف و حس کشیدگی داره برای چیه ؟؟

۴ پاسخ

واسه بارداریه دیگه درد و فشار و گرفتگی تا اخرش هست کم و بیش

به من گفتن رحمت داره جا باز میکنه

اگ دردت خیلی بیشتر بشه یدونه شیاف پروژسترون مقعدی بردار ن واژینال

چون رحم رفته رفته بزرگ میشه لیگامانها کشیده میشن بخاطر اونه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری