سرماخوردگی بزرگسالان میشه خورد ؟

۴ پاسخ

منم سرما خوردم دکترم گفت استامینوفن معمولی.
سفکسیم ۴۰۰ هر ۸ ساعت.
برای ابریزش بینی هم گفت قطره ی سدیم کلرید هر ۴ ساعت.
قرص جوشان ویتامین سی روزی ۱ عدد
میتونم بخورم تا ده روز

نه عزیزم اصلا اون خیلی خطر داره

نه اصلا سرخود قرص نخور
برو دکتر اگه سرما خوردی سرم بزن

نه فقط استامینوفن معمولی

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان مامانی مامان مامانی هفته سی‌ام بارداری
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری