۶ پاسخ

نخور خوب نیس استامینوفن ساده بخور

بنظرم فقط خودتو ببند ب مایعات
اینقد ادرار کنی تا از ادرارت دفع بشه سرماخوردگی
تهش برو یک سرم بزن

ن نخور

ب منم همینو داده بود دکتر گفت نخوری بهتره ولی من دو روز اونو یدونه فقط خوردم ک بهتر بشم

نه نخور استامينوفن ساده بخور

باید میرفتی فوق تخصص عفونی با توجه به سن بارداری دارو بده

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی