۴ پاسخ

طبیعی الان بچه خیلی کوچیکه

منم این حس بهم ذست میذاذ

سلام منم دقیق مثل شمام هیچ علایمی ندارم شما خرکت جنینو حس میکنین؟

منم دقیقا اینحوریم ولی امروز تحرک زیاد داشتم آلات دارم اذیت میشم

سوال های مرتبط

مامان فندق💕🌸 مامان فندق💕🌸 روزهای ابتدایی تولد