۳ پاسخ

ببین بستگی به دکتر و شرایط خودت داره من ۳۰ هستم استراحت مطلقم و دکترم گفته میتونم با استراحت مطلق پیش برم
یکسری ها با ۳۰ سرکلاژ هم میکنن چون میترسن یا دکترشون

سابقه زودرس داشتم کردم

سرکلاژ و طول سرویکس فقط تو سونو مشخص میشه علائم نداره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان حبه قند 💜🎀🩷 مامان حبه قند 💜🎀🩷 ۴ ماهگی
مامان تودلیم🥰 مامان تودلیم🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ودوم بارداری