۵ پاسخ

عزیزم چیشد ای یو ای کردین از همسرتون بوده

منم سه بار انجام دادم دوبار کلا نشد این دفعه خارج رحمی بود که سقط شد
دیگه می‌خوام برم برای مرحله ی ای وی اف
شما هم استرس نداشته باش که از همه چی بدتره انشاالله نتیجه ی مثبت میگیری عزیزم

مامان نون خامه ای مشگلت چی بود ای یو ای کردی؟؟بعدش چندبار اقدام کردی؟؟

برا منم همین بود

خب شاید اون‌ لک لانه گزینیه

سوال های مرتبط