بچه ها انتی جنسیت بچه رو هم میگن؟؟؟

۸ پاسخ

رفتی سونو انتی؟

شاید بهت احتمال بِدَن،اما تشخیص جنسیت صددرصدی و قطعی توی آنومالیه

بعضی دکترا احتمال میدن.ولی دکتر من نگفت.گفت مشخص نیست

اگه تشخیص بدن معمولا میگن

من امروز گفت احتمال زیاد دختره

هفته ۱۵ بله اما تو ان تی نه… حدس میزنن فقط چون اندام جنسی شکل نگرفته

برای من صد در صد گفت، کار دکتر خوب بود

احتمال بله

سوال های مرتبط

مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرهام و آرسام مامان پرهام و آرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت کوچولو🎀 مامان توت کوچولو🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری