۵ پاسخ

آره اکثرا دما بدن دخترم بین ۳۵ تا ۳۶ هس مخصوصا تو خواب. از دکتر هم‌پرسیدم گفت چیزی نیس

۳۵ بد نیست ولی پایین تر نیاد

خب احتمالا سردش هست عزیزم پتو بنداز روش یا بهش شیر بده

دمای زیربغل ، ۳۷.۵ به بالا تب محسوب میشه
کجا نوشته ۳۶ تا ۳۸ ؟
بعد دمای کجای بدن؟

دمای بدن دختر منم اصولا بین ۳۴ تا ۳۶ هست

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی