۲ پاسخ

شربت آیورامی هر۱۲ساعت۲/۵سی سی بهش بده قطره بینی سدیم کلرایدهم هر۶ساعت

حتما ببرش دکتر عزیزم این ویروس بدجور گلو رو درگیر میکنە

سوال های مرتبط

مامان نی نی👼❤️ مامان نی نی👼❤️ ۱ سالگی